"Baku Electronics"i heç kimə bir müştəri kimi MƏSLƏHƏT GÖRMÜRƏM! - ŞİKAYƏT

14 Noyabr 2019, 18:04
14 Noyabr
2019
18:04
107
İyul ayında "Baku Electronics"dən kofe üyüdən elektrik avadanlıq əldə etdik nəğd ödənişlə. Məhsulun "stock"da olmaması səbəbindən başqa bir filiala müraciət etdılər və bizə avadanlığı təqdim etdılər və formal xarakter daşıyan zəmanət talonu yazıldı. Məhsulu 1 gün sonra test etmək qərarına gəldikdə, bir qədər işlədikdən sonra dayandı. Məhsulu geri gətirdik yenisi ilə əvəz etməyə, yenisinin olmadığı, sonuncu məhsulun satiş vitrinindən bizə təqdim olunduğu söylənildi. Diqqətinizə çatdırım ki, satış etik qaydalarına əsaslanaraq, vitrindən müştərinin razılığı olmadan qəti şəkildə məhsulu satmaq olmaz. Bu səbəblə servisə gondərəcəklərini söylədilər".
AFN xəbər verir ki, bu barədə Orxan Hacıəli adlı vətəndaş feyzbukdakı "Müştəriyəm, şikayətim var" adlı qrupda bildirib. Onun sözlərinə görə, 1 həftədən sonra servisdən zəng gəlib və bildirilib ki, məhsul işlək vəziyyətdədir, lakin bu avadanlıq öncədən bu servisdə artıq qeydiyyata düşüb: "Məhsul aldığımız filiala geri dönüb, yaranmış vəziyyəti izah edib, məhsulu geri qaytarmaq istəyimizi bildirdik və cavab olaraq bizə deyildi ki, nu halda 40% məhsulun dəyərindən kəsiləcək. Uzun mübahisədən sonra faiz dərəcəsini 25% qədər salırlar, baxmayaraq ki, məhsul 2 gün ərzində geri qaytarılıb. Bununlada razı olmadığım üçün ərizə forması doldurub baş ofisə şıkayətimi bildirdim.
Bir neçə gün sonra bizimlə əlaqə saxlanıldı və soylənildi ki, sizin şikayətiniz təstiqlənib və akt tərtib olunub, 2 gün sonra telefonunuza SMS gələcək, pulunuzu tam məbləğdə gəlib göturə bilərsiniz. Və beləliklə həmin 2 gün oldu 10 gün, zəng edib bir daha maraqlandım, yenidən bildirdilər ki, 2 gün ərzində SMS gələcək. 3 gün sonra bir daha əlaqə saxladım, məni sakitləştirib yenidən 2 gün ərzində SMS gələcəyi barədə and verdilər. Maraqlısı ofur ki, həmin and verilmiş 2 gün də oldu 1 həftə, artıq zənglərimə qəti şəkildə cavab verilmir, 193 çəğrı mərkəzi hətda problemi aydınlaşdırandan sonra dəstəyi asır. Burda artıq prinsipial bir mənzərə yarandı, 2 gün sonra olan aviabiletimi təxirə salıb üz tutdum mərkəzi ofisə. Müdiriyyət mənimlə danışmaqdan boyun qaçırdı, məsuliyyəti yıxdı servisin üzərinə, servis müdiriyyətin. Müdiriyyət məsələnin həlli ilə bağlı məsuliyyəti yönləndirdi baş ofisin direktorunun üzərinə, uzun zaman itirirəm baş ofisdə.
Müdiriyyət məni 2-ci dəfə ərizə yazmağıma yola gətirdi və məsələnin müsbət həllini tapacağına əminlik verdi, həftənin 1-ci gunun yarısına qədər. Mən yenidən aviabilet aldım 1-ci günün axşam reysinə. 1-ci günün yarısı SMS gəldi nəhayət ki, getdim ödənişi götürməyə və 25% kəsinti ilə vəsaitimi aldım. Nəzərinizə çatdırım ki, 25-30% şirkətin məhsul üzərində olan gəliridir. Və bu yaranmış haldan belə qənaətə gəlmək olar ki, şirkət dələduzluq yolu ilə qazanacağı gəliri qazandı və həmin məhsul Nərimanov filialında yenidən vitrində satışda öz novbəti şikar müştərisini gözləyir.
Mənim axşam reysinə aviabiletim olduğundan və təcili getmək məcburiyyətində olduğumdan bu prinsipial mübarizəni şərəfsizcəsinə qazanan "Baku Electronics" oldu. Və problemin həlli yolunda itirdiyim zaman 2 ay. Bu ölkəni sistemdən, nüfüzdan salan bu cur dələduz, şərəfsiz şirkətlər və işini düzgün apara bilməyən işçi heyətidir. Dələduzların, formal endirimlərin ve keyfiyyətsiz brendlərin qurbanı olmayın! Baku Electronicsi heç kimə bir müştəri kimi məsləhət görmürəm!"
Qeyd edək ki, "BakuElectronics" məsələ ilə bağlı mövqeyini həmin paylaşımda açıqlayıb. Bildirilir ki, müştəri servisə müraciət etdiyi zaman ona satılan məhsulun yaxşı üyütmədiyini və bəzən işləmədiyini bildirib: "Cihaz servisdə yoxlanıldığı zaman qeyd edilən qüsurların heç biri aşkarlanmayıb. Müştəri məhsuldan imtina etdiyinə görə təqdim olunan cihazın xarici görünüşü və istifadə olunduğu nəzərə alınaraq 40 % tutulma olacağı bildirilib. Müştəri məmnuniyyətini nəzərə alaraq rəhbərlik tərəfindən qeyd olunan 40 % tutulma 25% tutulma ilə əvəzlənib və bu müştəriyə Azadlıq mağazasının rəhbərliyi tərəfindən də bildirilib. Müştəri razılıq verdiyi üçün məhsul aktlaşdırılıb və məhsul qaytarma edilib".
AFN xəbər verir ki, bu barədə Orxan Hacıəli adlı vətəndaş feyzbukdakı "Müştəriyəm, şikayətim var" adlı qrupda bildirib. Onun sözlərinə görə, 1 həftədən sonra servisdən zəng gəlib və bildirilib ki, məhsul işlək vəziyyətdədir, lakin bu avadanlıq öncədən bu servisdə artıq qeydiyyata düşüb: "Məhsul aldığımız filiala geri dönüb, yaranmış vəziyyəti izah edib, məhsulu geri qaytarmaq istəyimizi bildirdik və cavab olaraq bizə deyildi ki, nu halda 40% məhsulun dəyərindən kəsiləcək. Uzun mübahisədən sonra faiz dərəcəsini 25% qədər salırlar, baxmayaraq ki, məhsul 2 gün ərzində geri qaytarılıb. Bununlada razı olmadığım üçün ərizə forması doldurub baş ofisə şıkayətimi bildirdim.
Bir neçə gün sonra bizimlə əlaqə saxlanıldı və soylənildi ki, sizin şikayətiniz təstiqlənib və akt tərtib olunub, 2 gün sonra telefonunuza SMS gələcək, pulunuzu tam məbləğdə gəlib göturə bilərsiniz. Və beləliklə həmin 2 gün oldu 10 gün, zəng edib bir daha maraqlandım, yenidən bildirdilər ki, 2 gün ərzində SMS gələcək. 3 gün sonra bir daha əlaqə saxladım, məni sakitləştirib yenidən 2 gün ərzində SMS gələcəyi barədə and verdilər. Maraqlısı ofur ki, həmin and verilmiş 2 gün də oldu 1 həftə, artıq zənglərimə qəti şəkildə cavab verilmir, 193 çəğrı mərkəzi hətda problemi aydınlaşdırandan sonra dəstəyi asır. Burda artıq prinsipial bir mənzərə yarandı, 2 gün sonra olan aviabiletimi təxirə salıb üz tutdum mərkəzi ofisə. Müdiriyyət mənimlə danışmaqdan boyun qaçırdı, məsuliyyəti yıxdı servisin üzərinə, servis müdiriyyətin. Müdiriyyət məsələnin həlli ilə bağlı məsuliyyəti yönləndirdi baş ofisin direktorunun üzərinə, uzun zaman itirirəm baş ofisdə.
Müdiriyyət məni 2-ci dəfə ərizə yazmağıma yola gətirdi və məsələnin müsbət həllini tapacağına əminlik verdi, həftənin 1-ci gunun yarısına qədər. Mən yenidən aviabilet aldım 1-ci günün axşam reysinə. 1-ci günün yarısı SMS gəldi nəhayət ki, getdim ödənişi götürməyə və 25% kəsinti ilə vəsaitimi aldım. Nəzərinizə çatdırım ki, 25-30% şirkətin məhsul üzərində olan gəliridir. Və bu yaranmış haldan belə qənaətə gəlmək olar ki, şirkət dələduzluq yolu ilə qazanacağı gəliri qazandı və həmin məhsul Nərimanov filialında yenidən vitrində satışda öz novbəti şikar müştərisini gözləyir.
Mənim axşam reysinə aviabiletim olduğundan və təcili getmək məcburiyyətində olduğumdan bu prinsipial mübarizəni şərəfsizcəsinə qazanan "Baku Electronics" oldu. Və problemin həlli yolunda itirdiyim zaman 2 ay. Bu ölkəni sistemdən, nüfüzdan salan bu cur dələduz, şərəfsiz şirkətlər və işini düzgün apara bilməyən işçi heyətidir. Dələduzların, formal endirimlərin ve keyfiyyətsiz brendlərin qurbanı olmayın! Baku Electronicsi heç kimə bir müştəri kimi məsləhət görmürəm!"
Qeyd edək ki, "BakuElectronics" məsələ ilə bağlı mövqeyini həmin paylaşımda açıqlayıb. Bildirilir ki, müştəri servisə müraciət etdiyi zaman ona satılan məhsulun yaxşı üyütmədiyini və bəzən işləmədiyini bildirib: "Cihaz servisdə yoxlanıldığı zaman qeyd edilən qüsurların heç biri aşkarlanmayıb. Müştəri məhsuldan imtina etdiyinə görə təqdim olunan cihazın xarici görünüşü və istifadə olunduğu nəzərə alınaraq 40 % tutulma olacağı bildirilib. Müştəri məmnuniyyətini nəzərə alaraq rəhbərlik tərəfindən qeyd olunan 40 % tutulma 25% tutulma ilə əvəzlənib və bu müştəriyə Azadlıq mağazasının rəhbərliyi tərəfindən də bildirilib. Müştəri razılıq verdiyi üçün məhsul aktlaşdırılıb və məhsul qaytarma edilib".
Xəbər lenti
-
21:27Mingəçevir Dövlət Universitetində respublika elmi konfransı keçirilib
-
19:29Azərbaycan efirində biabırçılıq: Müğənni erotik hərəkət etdi,aparıcı utandı (VİDEO)
-
19:24Gecə saatlarında küçədə qadının başına oyun açdı: Hadisə kameraya düşdü
-
19:16Növbədənkənar parlament seçkiləri üzrə təşviqat kampaniyası yanvarın 17-də başlayacaq
-
19:11“Kommunal xərclərin artırılması Azərbaycanın inkişafına töhfə verəcək” - Rüfət Quliyev
-
17:18Ağsuda namus üstə cinayət: qardaşı arvadını kəndirlə boğdu
-
15:35Kürdəmirdə: Kiçik həcmli avtobuslarda şagirdlər bir-birinin belində gedir
-
15:33Eldar Mahmudovun oğlu Anar Mahmudovun Britaniyadakı çiçəklənən biznesi
-
15:28“İcra başçısının adamları Müalicə-Diaqnostika Mərkəzini döyüş meydanına çeviriblər”
-
15:23Biznesmenləri uzaqlaşdırıb, rayonları inkişafdan qoyanlar… – İşini düzgün qurmayan icra başçıları kimlərdir?
-
15:14Ağsu sakini: “Rüşvət vermədiyim üçün evimi tikən yoxdur” – VİDEO
-
14:00Astarada qadının çantasını oğurlayıb qaçdılar - FOTO
-
13:50Nigar Camal milli futbolçumuzla görüntüləndi – Video
-
13:30Saç boyası xərçəng riskini artırır - Qadınlara xəbərdarlıq
-
13:17“Xəzər” Televiziyasında təhvil-təslim işləri gedir
-
13:15"Survivor"un qadın iştirakçısı əxlaqsız hərəkəti ilə gündəmdə - FOTO
-
13:11Elnur Aslanov siyasi meydana qayıdır – PA, yoxsa Parlament?
-
13:00Azərbaycanda BİABIRÇILIQ - Gənci soyundurub kafenin qarşısına atdılar - FOTOLAR
-
12:50“Azərişıq” ASC-nin məmurlarından şikayət
-
12:402020-ci ildə bu bürclər varlanacaq – Ulduzlardan xəbər
-
12:30Dekabrda bu serialları izləyin - BBC Beren Saatı seçdi
-
12:20Avtomobili piyadaların üstünə sürdü: Ölənlər var
-
12:19Erotik fantaziyasına görə 63 kq arıqlayan qadın görənləri təəccübləndirir - FOTO
-
12:10Şəmkirdə 3 nəfərdən ibarət oğru dəstə saxlanılıb - VİDEO
-
12:00Dünyanın ən bahalı Yeni il yolkası quraşdırıldı
-
11:50Ən məşhur məktəblidən etiraf: İqlim böhranına məhəl qoymurlar
-
11:40Füzulidə 50 yaşlı kişi kəsdiyi ağacın altında qalıb, vəziyyəti ağırdır
-
11:32Əməkdar artistin qadınlardan intim təkliflər alan oğlu arıqlayıb BU HALA DÜŞDÜ - FOTO
-
11:30Divara yapışdırılmış banan 120 minə satıldı - FOTO
-
11:29Yevda Abramovun dəfn mərasiminin gecikməsinin səbəbi açıqlandı
-
11:24"SƏLİS jurnalist" Müsabiqəsinin Təşkilat Komitəsindən: 9 yer uğurunda 51 nəfər mübarizə aparır
-
11:20Türkiyədə fahişə əməliyyatı: Azərbaycanlılar xilas edildi - FOTO
-
11:10Ancelina Coli və Bred Pittin qızı cinsiyyət dəyişdirir - FOTO
-
11:00Polis sevgilisindən ayrılan Pərvin Abıyeva depressiyaya düşdü - FOTO
-
10:50Çingiz Mustafayevin adını daşıyan radiostansiyanın tezliyi satışa çıxarıldı
-
10:40Yevda Abramovun son sözü: “Can Azərbaycan” – Video
-
10:30Məktəbli qızların yubkasının uzunluğunu ölçən direktorun səs yazısı yayıldı - Video
-
10:22“Nəsimi ili” - mədəni irsimizin təbliğində Türkiyə Universitetləri Məzunlarının rolu, II Bakı Forumu” keçirilib
-
10:20Bakıda maşında erməni mahnısına qulaq asanlar bunlar olub - VİDEO
-
10:10“Cənazəndə ağlasınlar ki, kişi gedib cəmiyyətdən” - Abramov bu sözlərlə yadda qaldı+Video
07 Dekabr 2019
Digər xəbərlər
-
İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
Qəbələ İcra hakimiyyətinə qarşı ağır ittiham: Prezidentin ayırdığı vəsait mənimsənilib (FOTOLAR)
-
İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
"Baku Electronics"i heç kimə bir müştəri kimi MƏSLƏHƏT GÖRMÜRƏM! - ŞİKAYƏT
-
ÖZƏL, İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
Erməni şirkətləri Azərbaycana necə yol tapır? - Gömrükdəki problem
-
AKTUAL, ÖZƏL, İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
“Baby Star” uşaq bağçasında biabırçılıq - SÖZ OXUCUDA!
-
AKTUAL, ÖZƏL, İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
“Azərsun Holdinq”in şirkəti cərimələnib
-
AKTUAL, İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
“Sarı Market” müştərilərə vaxtı keçmiş məhsullar satır
-
İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
“Qala Həyat Sığorta” çöküş astanasında - MALİYƏ MAXİNASİYALARI İFŞA OLUNUR
-
İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
Cahangir Hacıyev türmədə özünə xəsarət yetirmək istəyib (SƏBƏB)
-
İQTİSADİYYAT, HADİSƏ
Azərbaycanda vergi cinayəti törədənlər - İqbal Məmmədov tək deyil...